.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان از وزارت دهقان استقبال کردند

شمال نیوز: دهقان در هر کمیسیون یا جلسه ای که با نمایندگان شرکت کرده بسیار مورد استقبال قرار گرفته و کمترین انتقادی به وی شده است . بنابراین وی قطعاً رأی بالایی کسب خواهد کرد. به نحوی که از وزرایی است که بیشترین رأی نمایندگان را بر خود اختصاص خواهد داد.
به گزارش شمال نیوز، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در هر کابینه شأن و جایگاه خاصی دارد. زیرا که از سو نگاه های خارجی در بعد دفاعی را متوجه خود می کند و از سوی دیگر باید بتواند ارتباط خوبی را با ارکان نیروهای مسلح کشور به خصوص ستاد کل نیروهای مسلح برقرار سازد . از این روست که اکثریت وزراء دفاع دولت ها از فرماندهان عالی رتبه نظامی انتخاب و معرفی می شوند.

دکتر روحانی رییس جمهور یازدهم به این مهم توجه کافی داشته است که دکتر حسین دهقان را به عنوان وزیر پیشنهادی دفاع به مجلس معرفی کرده است کسی که از شهرت خوبی بین ارکان نظامی کشور و نیز نمایندگان برخوردار است تا جایی که فولادگر نماینده اصولگرای مجلس می گوید : دهقان در هر کمیسیون یا جلسه ای که با نمایندگان داشته مورد استقبال آن ها قرار گرفته است.

حمیدرضا فولادگر ، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با تابناک دربارۀ بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس و کمیسیون ها گفت: بررسی وزراء در شرایط و فضایی خوب در حال انجام است اکنون اکثریت وزراء در کمیسیون های مجلس و نیز جلسات نمایندگان حضور یافته اند و از نزدیک به گفت و گو پرداخته اند.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این وزارتخانه با توجه به ارتباطی که به خاطر جایگاه آن باید با نیروهای مسلح داشته باشد وزیر آن باید از پشتوانه خوب نمایندگان و مجلس برخوردار باشد.

فولادگر با اشاره به وزیر پیشنهادی دفاع و سوابق وی گفت: آقای دکتر دهقان از سرداران و فرماندهان موفق سپاه بوده است که تجربه مدیریت در دولت را نیز در کارنامه خود دارد.

وی ادامه داد: دکتر دهقان قائم مقامی وزارت دفاع و معاونت ریاست جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و ایثارگران را تجربه کرده است که از این پیشینه خوب سبب شده تا نمایندگان استقبال خوبی از وزارت ایشان داشته باشند.

فولادگر گفت: دهقان در هر کمیسیون یا جلسه ای که با نمایندگان شرکت کرده بسیار مورد استقبال قرار گرفته و کمترین انتقادی به وی شده است . بنابراین وی قطعاً رأی بالایی کسب خواهد کرد. به نحوی که از وزرایی است که بیشترین رأی نمایندگان را بر خود اختصاص خواهد داد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.